Ο εμπορικός διευθυντής της Vitex Βλαχογιάννης Βασίλης, παρουσίασε στο συνέδριο «Sales in Action» της Boussias events, το επιτυχημένο μοντέλο Family 2 Family που εφαρμόζει η Vitex από την ίδρυση της, δείχνοντας πως μία «μεγάλη επιχείρηση» δεν παύει να είναι μια Οικογενειακή επιχείρηση.
Η παρατεταμένη κρίση του 2012 οδήγησε την Vitex να σχεδιάσει μία διαφορετική προσέγγιση προς τους πελάτες της, οι οποίοι κατά κύριο λόγο είναι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις. Το μοντέλο ονομάστηκε F2F (Family to Family) και βασίστηκε στην αμοιβαία εμπιστοσύνη που είχε δημιουργηθεί μεταξύ των ιδρυτών της Vitex και των προηγούμενων γενιών ιδιοκτητών των χρωματοπωλείων.
Το συγκεκριμένο μοντέλο, εστιάζει σε μακροπρόθεσμες σχέσεις και όχι σε βραχυπρόθεσμα κέρδη. Επικεντρώνεται στην διατήρηση της σχέσης και στην μακροχρόνια συνεργασία. Επενδύει στην μετάβαση γενεών τόσο στην Vitex όσο και στις επιχειρήσεις των πελατών της.
Στην πραγματικότητα το μοντέλο δίνει έμφαση στην ενδελεχή κατανόηση των αναγκών, των διαδικασιών αγορών και των παραγόντων που επηρεάζουν τις αποφάσεις των μικρών οικογενειακών επιχειρήσεων. Οι πελάτες εξετάζονται και μελετώνται με βάση τις δυνατότητες τους? και τις σχέσεις τους με την Vitex. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται προσαρμοσμένες τιμολογιακές προσεγγίσεις οι οποίες στοχεύουν στην διασφάλιση των εσόδων και την κερδοφορία τους.
Η Ιδιοκτήτρια οικογένεια της Vitex εμφανίζεται ως ο θεματοφύλακας των σχέσεων που διασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών για δεκαετίες. Οι εργαζόμενοι της Vitex μετατρέπονται σε “Αποστόλους” του μοντέλου και αποτελούν την κινητήρια δύναμη της επιτυχίας του. Η Vitex είναι σήμερα μια business family εταιρεία η οποία διαθέτει όραμα, τόλμη, κόπο και κουλτούρα ενσυναίσθησης. Το μοντέλο F2F σήμερα εξετάζεται από την πανεπιστημιακή κοινότητα με στόχο να προστεθεί στα υπάρχοντα μοντέλα προσέγγισης των πελατών.