Η Vitex για το χρονικό διάστημα από 2/10 έως 8/10 συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ, εντοπίζοντας έτσι τις καθημερινές ανάγκες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Β. Βλαχογιάννης, μεταξύ άλλων ανέφερε τα ακόλουθα:
”Τα τελευταία 10 χρόνια στη Vitex εορτάζουμε την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ως μια μοναδική ευκαιρία όπου στελέχη και εργαζόμενοι, από όλα τα τμήματα της εταιρίας, επισκέπτονται τους πελάτες μας στο χώρο τους.
Με αυτό το τρόπο μέχρι σήμερα δίναμε βήμα στους πελάτες να μιλήσουν συνολικά για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ως επιχειρηματίες και την ευκαιρία σε εμάς να ανακαλύψουμε όλες τις μικρές βελτιώσεις που μπορούμε να κάνουμε στην «καθημερινότητα» της εξυπηρέτησής τους.
Το 2023 αποφασίσαμε να προσεγγίσουμε τη γιορτή της ΕΕΕΠ λίγο διαφορετικά, με ένα πρωτότυπο παιχνίδι αυτοβελτίωσης του τμήματος πωλήσεων, με στόχο να επηρεάσουμε την παραγωγικότητα των πωλητών και τις τεχνικές εξυπηρέτησης του πελάτη.
Οικοδεσπότες και επισκέπτες λοιπόν! Δημιουργήσαμε «ζευγάρια» πωλητών και μηχανικών πωλήσεων που θα ανταλλάξουν 2ημερες επισκέψεις. Οι πωλητές-οικοδεσπότες αναλαμβάνουν να υποδεχτούν τους πωλητές-επισκέπτες στα αντίστοιχα καταστήματα των πελατών μας και μέσα από την επίσκεψη να εστιάσουν σε συγκεκριμένα σημεία και ανάγκες της καθημερινής εξυπηρέτησης. Στη συνέχεια μέσα από την ανταλλαγή των όσων παρατήρησαν, θα βοηθήσει ο ένας τον άλλον να βελτιώσει τις δεξιότητές του, να αυξήσει την αυτοπεποίθησή του με σκοπό να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα. Εστιάζουμε στη συνεργατική προσέγγιση, ενθαρρύνουμε τη συνεργασία, ενισχύουμε τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και την ανταλλαγή γνώσεων.Θυμόμαστε ότι η επένδυση στην εξυπηρέτηση είναι μια επένδυση στην επιτυχία μας.”
Ευχαριστούμε όλους, όσοι συμμετείχαν σε αυτή τη γιορτή!